Gaurkoa egun borobila izan da. Eguneroko errutina egiteaz gain, psikomotrizitate gelan egon gara, hori bai hori zoramena! Oraingoan errutinaz hitz egingo dizuet, irakasleak kolektiboa izenaz deitzen duena.
Ikasgelara sartu, denak agurtu eta bakoitzak bere zamarrak eta mantalak bakoitzari dagokion pertsan utzi ostean, irakasleak haurrekin hitz egin du. Esan didanez, euskara lantzeko egiten omen du. Horrela nola etorri den (autobus-ean, kotxe-an...) eta norekin (ama-rekin, aita-rekin...) ongi esaten ikasten dute. Eta honekin batera, irakasleak haurra nola dagoen jakiteko bidea ere bada. Ondoren, gelako arduraduna izandatzen da eta, honek, nor etorri den eta nor ez apuntatzen du kartulina batean. Mutila bada etorri ez dena, kartulinan mutilaren gorputza marraztuta duen irudi bat jartzen du eta neska bada falta dena, neska duen irudia. Eguraldia ere aztertzen dute eta dagoenaren arabera, marrazki ezberdina egongo da jarrita ikasgelan. Denak boroilean dauden bitartean irakasleak, errutinarekin jarraituz, ipuina irakurtzen die. Gaurko kasuan, Txanogorritxu ipuina irakurri du, hau ari baitira ikasgelan lantzen. Kolektiboari bukaera emateko, arduradunak haur bakoitzak koilare moduan erabiltzen duen txarteltxoa banatzen du. Txarteltxo horietan atzo aipatu nizkizuen lau animaliak agertzen dira, kolore ezberdinetan eta haurren izenekin.Txartelean agertzen diren irudiak koloreztatu gabe daude txokoetan, txoko bakoitzean animali bat. Horrela haurrak badaki zein txokoetara joan behar duen.
Errutina amaitzean psikomotrizitate gelara joan dira, baina ikasgai honen azalpena beste egun baterako uztiko dugu, gaurkoz informazio dexente eman baitizuet. Ea nolakoa izaten den biharko eguna! Seguruaski sorpresaz eta ustekabez betea.Biharrarteee!
No hay comentarios:
Publicar un comentario